Marketingtraining
Marketing training: Influence the market
Met de marketing training van PMC leer je alle ins en outs van marketing. Zo heeft ieder product een markt en wil je als marketeer niet alleen die markt vinden, maar ook beïnvloeden. Hiervoor heb je de succesfactoren van marketing nodig. Deze succesfactoren zorgen ervoor dat sommige bedrijven uitgroeien tot multinationals en andere niet verder komen dan de startup fase. In onze marketing trainingen krijg je goed inzicht in deze succesfactoren. Al tijdens de training breng je de geleerde theorie in praktijk. Zo zie je dankzij de praktijk- en resultaatgerichte aanpak al direct succes.

Kennismaken? Masterclass!
13
Leiderschap & Gedrag
Basiskennis Marketing training
PMC biedt onder andere de Basiskennis Marketing training aan. Tijdens deze training leren we je in een periode van 9 maanden alles over de basis van zowel offline als online marketing. We geven deze training alleen incompany, omdat we hem toespitsen op de branche, regio en marktcultuur van de organisatie. Omdat het een maatwerk training met een combinatie van theorie en praktijk betreft, blijven deelnemers geboeid en gemotiveerd.
In de training komen de organisatie en de markt aan bod, maar ook de customer journeys, de marketingmix, digital marketing en een verbeterplan. Het praktijkgedeelte wordt in de vorm van casestudies, branche-gerelateerde onderzoeken en oefeningen ten behoeve van de organisatie behandeld. Zo vergaren de deelnemers alle relevante kennis én zijn ze direct bezig voor de organisatie.
De marketing training is opgebouwd uit 2 maandelijkse bijeenkomsten en 3 uur zelfstudie per week. De zelfstudie bestaat uit theorie- en praktijkopdrachten die we via het PMC online studieportaal aanbieden.
Na de Basiskennis Marketing training ben je in staat om:
- De doelgroep te bepalen en bereiken
- Organisatieanalyses op te stellen aan de hand van de interne en externe klantomgeving
- Voor iedere doelstelling een geschikte strategie te bepalen
- Optimaal gebruik te maken van andere organisatieafdelingen
Waarom een marketing training?
Door meer kennis op te doen over het vakgebied marketing, weet je precies hoe je naamsbekendheid onder de juiste doelgroep(en) moet genereren. Hiermee bevorder je uiteindelijk de verkoop van je producten of diensten.
Het doel van de marketing training
Met een marketing training van PMC vergroten we de kennis van marketeers. Je ontvangt theoretische onderbouwing voor de praktische handelingen die je verricht en zo leer je waarom bepaalde handelingen vanuit marketingopzicht interessant zijn. Het doel van een marketing training is om met de belangrijkste marketingtools het maximale uit je marketinginspanningen te halen.
Marktleider op het gebied van trainingen
Al meer dan 28 jaar leidt PMC mensen op om ze te specialiseren in een bepaald vakgebied. Met maatwerk trainingen zorgen we ervoor dat ieder opleidingstraject het gewenste resultaat oplevert. PMC geeft niet alleen marketing trainingen, maar ook trainingen rondom:
Heb je nog vragen?
Dan helpen onze adviseurs je graag! We voorzien je van alle informatie over onze marketing trainingen en geven uitgebreid advies. Je bereikt ons door te bellen naar 085 208 8060 of te mailen naar advies@pmc.nl. Of laat je vraag achter door ons contactformulier in te vullen.