De eerste cruciale minuut van een sales gesprek

De prospect staat open voor hetgeen je te vertellen hebt > of niet…

Als dat niet het geval is – bereid dan onderstaande vragen voor die jij gaat inzetten om de tegenpartij te overtuigen.
Bereid de opening van het salesgesprek voor op succes. Gebruik hiervoor onderstaande vragen als tool.

  • Hoe ga je in die eerste paar minuten de grootste impact maken?
  • Welke vragen ga je stellen om te weten te komen wat er op dit moment met hen en hun bedrijf aan de hand is?
  • Welke vragen zullen hen onmiddellijk laten zien dat ze gehoord en begrepen worden?
  • Hoe ga je ze in de eerste minuut overtuigen jij de aangewezen persoon bent om de juiste oplossing te vinden?

Voorbereid zijn betekent dat je die eerste minuten nooit verspilt – je zet de toon en creëert de opening voor een productieve dialoog waarbij zij weten dat zij worden geholpen om hun uitdagingen op te lossen en niet gemanipuleerd worden in de richting van uw eigen agenda.

Wanneer het begin goed is voorbereid zorgt een succesvol einde voor zichzelf.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Meer berichten

Wat is employer branding?

Employer branding is het proces waarmee organisaties hun imago verbeteren als werkgever. Bedrijven doen er alles aan om een goede werkgever te zijn, zodat hun werknemers betrokken en gemotiveerd zijn.

Lees verder »

Het Linked Pin Henry Fayol principe

De theorie van Henry Fayol is een van de meest invloedrijke stromingen binnen de managementstudies. Hij heeft een aantal principes geformuleerd die de basis vormen voor veel moderne managementtheorieën. Eén

Lees verder »

Performance management: Wat is het?

Performance management is een proces dat bedrijven gebruiken om hun werknemers te ondersteunen bij het behalen van hun prestatiedoelen. Het is een interactief proces waarbij leidinggevenden en werknemers samenwerken om

Lees verder »

Events

MAR

14

09.00 - 16.00
Leiderschap & Gedrag
Scroll naar top